Lehed

neljapäev, 2. juuli 2015

Kolmanda nädala kokkuvõte


Järjekordne nädal möödas. Sedapuhku juba kolmas. Vaikselt tagasi omas rütmis ning spordiga ka sina peale jälle saanud.


26.06 Kohe reedel võtsin jalad kõhu alt välja ja läksin sõbrannaga kõndima.13.22 km sai maha vantsitud. Saime vihmagi kaela. Ning suutsin oma ilusa võidetud veepudeli ära lõhkuda. :(
Polnud mitu nädalat pikka maad kõndinud ning sääred hakkasid kohe krambitama. Kui juba mõnda aega sai kõnnitud ja lihased soojaks sai, siis läks üle. Ilmselt magneesiumi puudus ka. Otsisin kohe magneesiumi tabletid üles ning hakkasin võtma.
Lisaks tegin peale kõndimist harjutusi.
Kõhulihaseid 20 tk.
Kätekõverdused vastu seina 20 tk.
Jalatõsted kummalegi jalale 15 tk.
Toenglamangut tegin kaks korda. Esimene kord tudisesin kätel, õigemini suht terve keha tudises ning mõtlesin, et oiii, nüüd tuleb minut ära. Kaarel aga ütles, et 29 sekundit. Wtf? Uuesti! Veel hullem, 22 sekundit. :D Need makaronid küll ei jaksa mu keha üleval hoida.
Lisaks suutsin graatsiakettaga 5 minutit keerutada, ainult. Jalataldadel hakkas valus ning andsin alla.
Toitumine polnud päris korras. Aga homme uus päev ja paremini. :)

27.06 Laupäeva alustasime väääääga hilise hommikusöögiga/lõunasöögiga nagu ette nähtud kavas. Jah, on vale üks söögikord vahele jätta ja peaks nihutama, aga ma ei taha poole öö ajal ka süüa.. Omlett seentega ja salat kõrval. Ma muidugi kasutasin šampinjonide asemel kukeseeni ning salatit sai ka nautkene muudetud, aga jäi normi piiresse.
Siis läksime rabasse, veetsime mõnusa õhtupooliku seal kahekesi. 6,31 km tuli meil see mõnus õhtupoolik rabas. Seal tegime pikniku ning õhtusöögiks olid oma aia maasikad - nomnomm!, arbuus, oma aia kurk, tomatit natukene ja natukene patustamiseks ka läks - krõpsu sõime.
Harjutusi ei teinud, ei jaksanud.
Kaalu osas veel teen tasa seda, mis jaanipäeval juurde sain. Päris raske on sellest lahti saada, rütm läks käest ära ning nüüd kõik kuidagi kehas nii kinni. Pean vist rohelist teed natukene aega lürpima, et organismi puhatada. Täna ka mõõtsin ennast lõpuks. Kuu aja pärast on siis tõetund. :)

28.06 Pühapäeval läksime minu vanemate juurde. Jalutasin koeraga poolteist tundi.
Lõunasöögiks oli jälle meil omlett. Õhtul grillisime vanemate juures, sõin ühe grill-liha tükikese, 2 peenikest grillvorsti, natukene kurgi-tomati-hapukoore salatit ja poolteist kartulit. Lisaks jõin ka ühe somersby siidri ning premeerisin end ühe jäätisega õhtul. Kaloreid lõhki ei söönud kaaluabi järgi.
Tegin kõhulihaseid 20 tk.
Algselt oli plaanis, et lähme sõbrannaga ka kõndima, aga ta hüppas alt ära ning siis olin vanemate juures kauem ja nautisin õhtut. Sai juba natukene liigutatud ka, et parem nii paljugi, kui üldse mitte midagi. :)

29.06 Esmaspäevaks sain lahti oma jaanipäeval kogutud ning paarsada grammi vähemakski.
Taaskord oli vääääga hiline hommikusöök: 4 muna puder ning tomat ja kurk.
Õhtusöök oli plaani kohaselt. Aga vahepeal näksisin maasikaid ning tegin kooki, mille käigus sai natukene maitstud.
Käisime ka täna väljas. Poole 12 ajal jõudsime oma tiirult tagasi. Õhtul meeldib mulle palju rohkem. Mõnus jahe õhk ja üksikud inimesed kergliiklusteel. Tuled koju, mõnus väsimus, käid pesus ja ongi aeg tuttu minna. Pole enam aega külmkapiust kulutada. Hakkangi nii õhtul käima, kui sõbrannaga minekut pole. Kaarel jooksis, mina sõitsin rattaga. 9.19 km tuli 1,5 tunniga.
Ihastes peatusime ning tegime harjutusi. Tõstsin puud, 7 korda jaksasin tõsta ja siis hakkasid käed tudisema. Siis 20 korda astusin puule ja tagasi. Ei oska paremini seletada. :) Ning harjutusi seljale. Toetasin reitega puule, jalad madalama taha (kuigi ma nii lühike, et kikivarvukil olin kui ette kummardusin), käed kuklale ning 20 korda niimoodi kummardasin ettepoole.
Kodu jõudsime siis tegin veel harjutusi.
Kõhulihased 23 tk. (Iga trenniga pidavat vähemalt ühegi rohkem tegema, et siis pidi parem toime olema, ei tea kui tõsi, aga ma siis teen, kui nii räägitakse. :))
Kükki 20 tk.
Kätekõverdused vastu seina 20 tk.
Toenglamangut suutsin täna ainult 20 tk teha. Üldse ei jaksanud.

30.06 Teisipäeva hommik algas riisihelbe pudruga, sisse segasin 1 tl mett ja sõin kolm keedumuna. Pidin ainult kaks sööma, aga ma olen muna fänn, oleks kõik ära söönud, kui tohiks. :D
Lõunaks tegin riisiroa kanaga. Enne lõunat sõin ka tüki tehtud kooki, küll kulutab ära ja viimane kellaaeg täna veel süüa magusat. Õhtupoole andsin ikka alla ja sõin veel ühe tüki kooki.
Õhtuks tegin seenetäidisega kana.
Võtsin tänasest ette Jillian Michaels 30 day shred: Level 1. Olen seda kunagi varem ka alustanud, aga siis jäi soiku, sest otsustasin hoopiski zumba videode järgi karata. Otsustasin enne lõunat ära teha selle kava. Mis ma oskan öelda. Higimull oli otsa ees ja süda tagus. Jalad hakkasid ka krambitama. :) Mul mingi jama nende jalgadega ikka..
See on hea kava, et tehakse nii kardiot, kui ka jõuharjutusi, kuigi mulle meeldib zumba ikka rohkem. Mängus olid ka hantlid, aga kuna mul neid ei ole praegu ning ei hakanud veepudeleid ka täitma, et teen esimene päev ilma. Ja juba ilma nende hantlitetagi oli raske teha kätele harjutusi. Okei, mitte kõiki, just neid, kus pidi käsi üles tõstma korduvalt.
Harki-kokku hüpped pole ka just mu kõige lemmikumad, terve keha võdiseb, aga ära tegin. :D
Lõpus oli ikka väga raske. Pausi teha ei tohi, suu kuivab, higimull otsa ees pingutad, et lõpuni vedada. Selline mõnus, aga natukene ka valus. :) Homme on äkki valusam.
Eks esimene päev ka, pole ammu sellist treeningut teinud, nii et mis sa hing ikka rohkemat tahad. Mis ei tapa, teeb tugevaks! :D Homme uuesti! AGA homme panen kindlasti tossud jalga, paljajalu ei ole ikka õige. Arvan, et täna ma rohkem harjutusi tegema ei pea. :)
Peale 21 läksin veel rattaga ka sõitma. Sõitsin Luunja ja tagasi ning14.25 km tuli see edasi-tagasi ots tunni ajaga. Isiklik rekord tuli ära - kõige pikem vahemaa tunni ajaga. Vahepeal oli ikka päris raske, sundisin end ikka väga. Põlved andsid  tunda, siis võtsin vahepeal rahulikumalt ja siis lasin edasi. Üleliigne koogitükk oli vaja ära kulutada. :) Üks mees sõitis minust mööda ka, siis väntasin kiiremini, et mis mõttes nagu, endal oli esimene nii pikk rattasõit ees. :D Hasart tekkis.
Eilne rattasõit oli põhimõtteliselt esimene kord jälle üle pika aja. Põhimõtteliselt 15+ aastat pole rattaga sõitnud. Mõtlesin, et mõnel on 30 km ja rohkemgi veel igapäevane ring. Kui ma peaks veel ühe korra sama otsa sõitma juurde, siis vist olen kõõga ka. Väga ulmeline tundub.
Peale sõitu lõõgastusin natukene, käisin pesus, sõin ühe apelsini ja jõin kruusi rohelist teed ning ära tuttu. Mul praegu täiega hoog sees, kui samamoodi jätkan, siis jõuan esimesele vahe-eesmärgile väga ligidale. Olen optimistlik. :)

01.07 Kolmapäeva hommikul oli äratus kell 7. Tegin Kaarlile putru ning kobisin tagasi magama. Lõpuks kell 11 suutsin ka end voodist üles ajada. Hommikul oli kohe lust kaalule astuda!
Toitumine oli täna natukene nihu, aga õhtul isusid polnud ning hea oli olla. Nosisin täna hunnik maasikaid, ema tõi jälle uued.
Käisime täna sõbrannaga Anne kanali ääres kõndimas - 14.45 km. Jalad olid umbes kuni poole maani valulikud, aga sai venitatud iga ringi lõpus ning lihased soojad ja läks lõpuks paremaks. Kui seisma jäi, siis surisesid natukene. Koju igatahes ei jaksanud kõndida, Kaarel tuli järgi.
Õhtul poole 10 ajal võtsin ka Jillian Michaelsi shredi ette. Endiselt raske, aga nüüd juba teadsin, et mis järgmisena, ei jäänud mökutama. Hüppenööri liigutust koos jalgadega ei saa endiselt teha, ka tossudega, sääremarjad lähevad kohe pingesse. Tegin natsa haltuurat ning kepslesin ühelt jalalt teisele, nii hüpatakse ka juuu hüppenööriga. :) Pärast venitasin korralikult, ehk olen venitamisega natukene koonerdanud ning see üks põhjus lisaks, miks jalalihased kanged ja üpris valulikud. Nats hullu vist ka pannud. :) Aga mul on praegu hull tuur peal, tahan ikka jätkata, et mott ei kaoks. Muidugi liiga ei taha endale teha ning kui tunnen, et ikka valus, siis võtan rahulikumalt.
Pärast jõin kruusi rohelist teed ja lõõgastusin.

02.07 Neljapääääev!
Täna selgus siis tõde, kas mu pingutused nädala jooksul on vilja kandnud!
1,6 kg kadunud nädalaga! Juhuuuu!!
Väga väga super. Olen terve nädal pingutanud, et hakkaks ometigi suurem kadu olema, sest massi ju on ometigi, mida kaotada. Jah, olen endale ka natukene liiga teinud. Jalad annavad päris korralikult tunda, aga on end ära tasunud see. :)
Täna olen ka ilusti kava jälginud ning Jillian Michaelsi kava sai ka tehtud.
Kõndimas käisin ning 11.51 km jäi selja taha. Hommikul kümne ajal läksime, päike juba lõõmas väljas. Mütsi ma muidugi pähe ei pannud, nii et kui koju jõudsin, siis otsaesine lõõmas täiesti ning prillidki olid pähe päevitunud. :)

Nüüd sai kogu nädal kirja, täitsa ausalt, ei ilustanud ega jätnud midagi üles kirjutamata. :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar