Lehed

esmaspäev, 25. juuli 2016

Nädala ülevaade: 18.- 24.07.16

Esmaspäev 18.07:
Trenn: 4,5 km kõnd
           17,35 km jalgrattasõit - Lähen, ei lähe, lähen.. Vaidlus käis iseendaga kodus. Kaarliga telefonis suheldes ta ikka utsitas, et mine mine. Lõpuks siis ikka läksin.. Tagasiteel sõitsin päikeseloojangusse, päike oli nii ere.. Uus isiklik rekord - tunni ajaga 17.35 km. 

Teisipäev 19.07:
Trenn: 17,44 km jalgrattasõit -
Läksin vaatama, et kaua töö juurde sõidan, aga ei raatsinud enam sama teed pidi tagasi tulla ja ratast lõhkuda, sest see tänavakate alates Kivilinnast on ikka paras kuumaastik. Hambad plagisesid suus ja üldse terve kere võdises 😄
Toitumine: Hommikusöök (06:00) - 4. muna omlett, 1 tomat soolaga.
Lõuna (11:00) -
keedukartul, jahukaste, kalafilee, klaas morssi.
Vahepala (13:30) -
soolakaramelli jäätis "Vana Toomas".
Hiline õhtusöök (22:45) -
Kurgi - tomati - hapukoore salat ja kolm viilu sepikut. Aaa ja muidugi krõpsud, nii 19 ajal. Kaarel tuli koju, mina pikutasin ja ta maandus voodisse krõpsu pakiga. Uus maitse ja kus ma sain siis jätta võtmata. 😄
Kodu poole liikusin 17 ajal, siis tuli nii mahlapulga isu. Nii palav, et kangesti oli jahutust vaja. Nii läksin poodi ja ostsin kaks mahlapulka Twister. Ühe sõin tee peal ära ja teise mõtlesin külmikusse panna, aga kuumus oli nii ära sulatanud, et sõin selle ka ära. 😇 😄
Pilte pole, hommikul ei jõudnud selle peale mõeldagi ning lõunast oleks imelik töö juures pilti teha.

Kolmapäev 20.07:
Trenn:
Voodis pikali olemine.
Toitumine:
Kuna mind tabas öösel miski kõhutõbi, mis pani mind wc vahet jooksma, teadmata kumma otsaga potile läheneda, (sorry, kõlas koledalt) siis oli toidu sees püsimisega ilmselgelt probleeme. Nagunii oli väga paha olla,palavik tõusis ning ägisesin voodis. Alles nii 13 ajal proovisin ikka süüa, sest nõrk tunne oli. Sõin kurgi-tomati-hapukoore salatit ja kaks viilu sepikut. Ei pea vist kirjutama, et mis varsti juhtus. Nii 17-18 ajal mõtlesin, et mõned tunnid on juba parem olukord olnud, sööks midagi. Sõin kaks viilu röstsaia tomatiga. Juhhuuu, püsis sees! Hiljem tundsin juba kerget nälga ning vaaritasin 2 tundi. Värske keedukartul, kukeseene kastmega. Õige toit kõhugripiga - seened, toorjuustu-piima kaste - mis võivad uue hoo tekitada. Aga no mul oli isu. Puhastasin enda korjatud kukeseeni kõhu korisedes. Küll oli hea, kui lõpuks söök valmis sai. Loodame, et kõhtu ka jääb. 😄

Neljapäev 21.07:
Trenn: Puhkepäev
Toitumine:
Täna oli vähe inimlikum tunne, sain isegi miskit süüa. Lõuna - omlett ja kurgi-tomati hapukoore salat. Õhtusöök - Praetud värske keedetud kartul, kukeseene toorjuustu-piima-jahukaste.

Reede 22.07:
Trenn: Puhkepäev
Toitumine:
Tervis tagasi, saan ilusti süüa. Lõunasöök - praemuna, kurgi-tomati-hapukoore salat. Õhtusöök - praetud värske keedetud kartul, kukeseene toorjuustu-piima-jahukaste. Hiljem õhtul veel pool õuna.

Laupäev 23.07:
Trenn: 9 km kõnd
Toitumine: Hommikusöök -
2 viilu sepikut, õhuke kiht toorjuustu, 2 viilu juustu, 4 kirsstomatit, 2 karamelli vahvlit. Vahepeal sõin umbes peotäis marju ning korralik toitukord oli alles õhtusöök kella 20 ajal. Polnud aega sööma minna, noh, kõht ei läinud töötuhinas tühjaks ka, kui alles enne õhtusööki sauna minnes hakkas halb, sest polnud söönud, aga kõvasti füüsilist tööd teinud (puid riita ladunud, muru niitnud), mille käigus ka kõvasti higistatud sai. Väga vale, oleks pidanud vahepeal mnema midagi sööma, mitte ainult vett jooma. Aga tagantjärgi tarkus ei anna midagi. 😊
Õhtusöök - 2 keedukartulit, suurem tükk ahjuliha, kurgi-hapukoore salat, lihaleemest kastet natukene, magustoiduks 100g ringis banaanijäätist.

Pühapäev 24.07:
Trenn: 25,25 km jalgrattasõit - uus personaalne rekord: 1 tunniga 18.86 km.
Toitumine: Lõunasöök -
kõvasti tikreid, võileib: viil musta leiba, õhuke kiht toorjuustu, tomativiil. Õhtusöök - 5 praetud muna, tomati-kurgi-hapukoore salat. Hiljem õhtul, peale trenni, sõin 3 võikut: 3 viilu musta leiba, õhuke kiht toorjuustu, 3 viilu juustu ja tomativiil.


Nädalaga läbisin 73,54 km, millest 60,04 km jalgrattasõit ja 13,5 km kõndimine. Kulutasin 5675 kcal. Pole paha nädala kohta, mil 3 päeva olin haige.
Nädala kaalukadu 1,8 kg.
Pingutasin väga, et sel nädalal tuleks suurem langus. Hasart sees, sest pole juba tükk aega sellist kaalunumbrit näinud ning tahaks aina väiksemaid numbreid näha.

Alustasin 1. mail, kui kuuga kaotasin 3,4 kg ning juuni keskpaigas nullisin kaalulanguse peaaegu ära, võttes tagasi juurde 1,4 kg. Juuli alguseks olin küll tagasi jõudnud kaalu, millega juunikuus rinda pistsin ning hakkas tasapisi jälle langema ning selle üles-alla pendeldamisega olen tänaseks 5,3 kg kergem. Aega võttis, kolm kuud lausa, aga asja sai. 😊 Pikk tee on veel ees, väikeste sammudega. Peaasi, et seda tuksi ei keera. 😄
Kaarel on mind rohkem kiitma hakanud - ma ise ka muidugi küsin, et kas ma olen tubli, ütle nüüd! 😄
Ma vahel ikka naljatledes küsin, et kas ma olen juba peenike?! Ma ei jõua enam vändata!!😄 See kiitmine annab ka motivatsiooni juurde. Kuna ma üksi pusin - käin üksi kõndimas ja rattaga sõitmas, siis vahel on motivatsiooniga raskusi, et end õue vedada. Üldiselt mulle meeldib üksi rattaga sõita - klapid peas oma tempot teha. Kõndida ma üksi väga ei viitsi. Kellegagi koos läheb kuidagi ladusamalt ja lõbusam ka lobisedes.
5 kg kaotus on suurele inimesele ka juba algus ning paistab natukene välja. Kaarel ikka ütleb, et siit ja sealt on juba peenem, ise ma veel ei näe. No näen, aga üldiselt ainult kintsudel, kus kole tsellukas välja tulnud...

Ainult trenni vihtudes üksi kaal ei lange. Natukene ikka, aga siiski toidulaual on suurem osakaal. Eks ma olen ka ikka jälginud, mida suhu pistan, kuid pean ilmselt ikka hakkama näpuga järge ajama ning oma Erik Orgu kavalt tolmu pühkima ja vaatama, kuidas siis asi toimib.
Kuigi mõtlesin siin korra, et prooviks vahelduseks mõnda teist kava. Fitlapis tundub olevat väga põnevaid retsepte näiteks. Aga kuna Orgu kava eest tiksub mul iga kuu kontolt ilusti raha maha praegu, siis otsustasin, et ei hakka seda praegu lõpetama ning alustan uuesti sellega.
Kuigi kui menüüsid vaatasin, siis tuli küll kerge ahastus peale, et jälle näpuga järge ajama vaja hakata. KUID väga positiivne oli, et uusi põnevaid retsepte lisatud, mda tahaks kohe poovida.

 Kuna eesmärk oli 1. augustiks 3 kg maha saada, siis 1,2 kg tuleb veel sellel nädalal maha higistada. Uhh, ei tea kas saab hakkama.

Kuuks seatud jalgrattasõidu ja kõnni numbrid hakkavad ka vaikselt täis saama, kui eelmistel kuudel tulid napid pooled kilomeetrid täis, siis sel kuul on veel ainult 100 km kanti jäänud, et mõlemid eesmärgid täis saada. Nädalaga täiesti tehtav, kuigi kõnni osas kahtlen natukene, et täis tuleb, sest enamus ajast näeb mind rattaga sõitmas..

Uue nädala ülevaateni! 😊

1 kommentaar:

  1. Väga tubli saavutus nädala kohta :) Usun, et suudad selle nädalaga 1,2 kg maha raputada vabalt, eks see tööd nõuab, aga kui midagi väga väga tahta, siis saab ka. Ma võiks ka nii tubli olla, aga libastusin eelmine nädal ning olin laisk. Üritan nüüd see nädal rohkem jalutamas käia, sest minule mõjub jalutamine ikka kõige paremini.

    Reena

    VastaKustuta